Opinie klientów hotela Palace GRAND 1***+ a GRAND 2****

Hotel uzdrowiskowy Palace GRAND 1***+ a GRAND 2****

Jana Š., od 26 do 30 lat, Rodzaj pobytu: Z partnerem
  • Hotel
    4
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    5
  • Usługi gastronomiczne
    5
  • Położenie obiektu
    0
  • Usługi
    4
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
absolutne nie, ked Vam niekto ako dezert da keksik z CBA tak je to hanba! To sme kludne mohli ist do potravin a kupit si horalku ta je ovela lepsia.Alebo dezert vobec nemali davat.Taktiez tam nie je rozdiel medzi tuniakom a lososom.
Położenie i okolica
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Odwiedzający szukający aktywnego wypoczynku
Atmosfera i wyposażenie restauracji
Personal restauracji
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Jakość wyżywienia
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Tak
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Czas podawania wyżywienia
Pomysły na poprawienie usług restauracji
Aj ked sirka ponuky jedal bola naozaj rozmanita, co sa tyka kvality..Preto som opat dala 0.
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Nie
Propozycje poprawienia usług ośrodka
Co sa tyka relaxacnych a kupelnych sluzieb, dala som 0 - ako neutral - nakolko sme sa nezucastnili, takze to neviem ani ohodnotit. Co sa tyka ostatnych mojich nie velmi pozitivnych postrehov..Velmi zle rieseny pristup, pol hodinu sme hladali cestu do hotela, aj ked sme pri nom priamo stali, vsade same zakazy vjazdu, ked sme konecne prisli na hotel, stali sme vonku pred dverami, lebo samozrejme nikde sme sa nedocitali, ani na internete, ani z cestovky nas nikto neupozornil a ani na dverach hotela nebolo napisane, ze sa mame hlasit v hoteli PALACE na recepcii. Ked sme sa konecne zapisali, dali nam karticky, s ktorymi sme otvarali dvere na hoteli aj na izbe-samozrejme nefungovali a otvorit nam prisla oprotiiduca upratovacka, aby sme sa mohli zlozit v izbe s kuframi a ist naspat do PALACE pre nove karticky, ktore uz nastastie fungovali.
Hotel uzdrowiskowy Palace GRAND 1***+ a GRAND 2****

Nový Smokovec 32
Starý Smokovec 062 01
Słowacja

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy