Opinie klientów hotela Grand hotel Permon
Grand hotel Permon****
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Nie
|
Położenie i okolica | |
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Rodziny z dziećmi
|
Personal restauracji | |
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Jakość wyżywienia | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Tak
|
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Czas podawania wyżywienia | |
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
oproti predchádzajúcim rokom došlo k zhoršeniu ponuky jedál a nápojov, značne sa zúžil výber, je nemysliteľné, aby 3 dni po sebe nebol na raňajky džús ,slabý výber pečiva , ovocia.
Akceptujem , že vraj boli problémy s vodou, ale nebol problém len v tom.
Takže môj návrh je : skúsiť to robiť opäť tak ako v predchádzajúcich rokoch, kedy sme sa práve kvôli kvalite služieb do Permonu vracali
|
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Tak
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
privítala by som možnosť zakúpenia aj skráteného pobytu v Permon Paradise, takýto lístok 2 - hod. je možné si zakúpiť len od 19:00 - 21:00
|