Opinie klientów hotela Grand hotel Permon

Grand hotel Permon****

Iveta I., od 36 do 40 lat, Rodzaj pobytu: Z rodziną
  • Hotel
    9
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    9
  • Usługi gastronomiczne
    10
  • Położenie obiektu
    8
  • Usługi
    7
Położenie i okolica
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Tak
Atmosfera i wyposażenie restauracji
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Bardziej wymagający klienci
Personal restauracji
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Jakość wyżywienia
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Tak
Czas podawania wyżywienia
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Pomysły na poprawienie usług restauracji
nemám žiadne pripomienky - bola som spokojná
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Tak
Propozycje poprawienia usług ośrodka
upozorniť zákazníka, že je potrebné najprv vyčerpať "kredit" na hotelovej karte - pretože z nej nie je možné vrátiť nespotrebovanú hodnotu informovať, že parkovné sa platí cash pri odjazde (problém, ak zákazník má len kartu!) - že je to iná firma resp. návrh: parkovné nech si hotel rozúčtuje so strážnou firmou - zákazník zaplatí hotelu a nemusí sa s nikým naťahovať a má o starosť a o jeden negatívny zážitok menej
Grand hotel Permon****

Podbanské 18
Pribylina 032 42
Słowacja

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy