Opinie klientów hotela Jirásek

Hotel Jirásek***

Bohumíra Š., Od 61 do 70 lat, Rodzaj pobytu: Z przyjaciółmi/znajomymi
  • Hotel
    9
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    10
  • Usługi gastronomiczne
    8
  • Położenie obiektu
    8
  • Usługi
    8
Położenie i okolica
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Tak
Atmosfera i wyposażenie restauracji
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Odwiedzający szukający aktywnego wypoczynku
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Personal restauracji
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Jakość wyżywienia
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Tak
Czas podawania wyżywienia
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Pomysły na poprawienie usług restauracji
zpestření nabídky snídaňového rautu
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Tak
Propozycje poprawienia usług ośrodka
Moc se nám líbilo, a to tak,že bychom ještě jednou koncem září chtěly strávit prodloužený víkend v K.Lázních. Jednu vadu na kráse to ale mělo. Týká se to ubytování.Dostaly jsme pokoj 209.Když jsme do něj za parného dne vstoupily, byla moje kolegyně přímo nadšená příjemným chládkem.Horor nastal v noci, kdy nám chladící agregáty a pravděpodobně filtrace k bazenu nedovolily zamhouřit oko.Musely jsme zavřít okna a stejně to bylo slyšet.Korunu tomu nasadila kuchyně, když v půl páté ráno začalo klepání řízků. Připomínkovaly jsme hned ráno v recepci, ale bez valného úspěchu. Po této zkušenosti si příště dovolíme požádat o konkrétní pokoj. Příjemný den B.Š.
Hotel Jirásek***

Plzeňská 58
Konstantinovy Lázně 349 52
Czechy

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy