Opinie klientów hotela Horizont

Hotel Wellness Horizont****

Katarína K., od 36 do 40 lat, Rodzaj pobytu: Z rodziną
  • Hotel
    8
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    8
  • Usługi gastronomiczne
    8
  • Położenie obiektu
    10
  • Usługi
    8
Położenie i okolica
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Tak
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Mniej wymagający klienci
Atmosfera i wyposażenie restauracji
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Personal restauracji
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Jakość wyżywienia
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Cenová relácia zodpovedá zľave, ktorú hotel poskytol. Na cenu, ktorú hotel uvádza, štandard izby nevyhovuje a to hovorím z vlastných skúseností, nakoľko mám prechodený takmer celý svet.
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Czas podawania wyżywienia
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Pomysły na poprawienie usług restauracji
Strava bola chuťou dobrá, chcelo by to spstrenie a nápaditosť pri podávaní.
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Tak
Propozycje poprawienia usług ośrodka
Hotel plní svoj účel, avšak aj stredný štandard si dnes vyžaduje v každom prípade inováciu nábytku. Ja ako športovkyňa nie som náročná, sú však klienti, ktorým to nemusí vyhovovať.
Hotel Wellness Horizont****

Stará Lesná 179
Stará Lesná 059 60
Słowacja

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy