Opinie klientów hotela Horizont

Hotel Wellness Horizont****

Matej K., od 26 do 30 lat, Rodzaj pobytu: Z partnerem
  • Hotel
    5
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    3
  • Usługi gastronomiczne
    7
  • Położenie obiektu
    8
  • Usługi
    4
Położenie i okolica
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Nie
Atmosfera i wyposażenie restauracji
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Mniej wymagający klienci
Personal restauracji
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Jakość wyżywienia
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Nie
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Czas podawania wyżywienia
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Pomysły na poprawienie usług restauracji
vecer jednoznacne musia byt k dispozicii aj po 20.00 nakolko k pobytu sa dava aj vstup do aquacity poprad, kde su ludia zvacsia az do lasershow, ktora zacina 20.30 a automaticky nestihaju veceru. Tak ako to bolo v nasom pripade.
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Nie
Propozycje poprawienia usług ośrodka
Personal nam stale prizvukoval,ze, ak chceme pouzit saunu a virivku, musime to dat vediet na recepcii. Dna 25.10.2012, kedy otvoracia doba relax centra bola od 16-20 hod. sme poziadali o 19.00 zamestnankynu, aby nam pustila saunu. Bohuzial to nebolo mozne (dovod sme nevypatrali, aj ked sme chceli) a navyse vo virivke nebola voda, takze sa neda povedat, ze sa tu jednalo o wellness pobyt.
Hotel Wellness Horizont****

Stará Lesná 179
Stará Lesná 059 60
Słowacja

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy