Opinie klientów hotela Bystrá
Hotel Bystrá***
Położenie i okolica | |
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Nie
|
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Rodziny z dziećmi
Odwiedzający szukający aktywnego wypoczynku
Mniej wymagający klienci
|
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Personal restauracji | |
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Jakość wyżywienia | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Tak
|
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Czas podawania wyżywienia | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
Ked sme prisli na ranajky hodinu pred ukoncenim, ziadne jedlo tam uz nebolo. Na poziadanie nam doniesli ranajky, avsak vyber uz nebol taky siroky ako mal povodne byt.
|
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu | |
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Tak
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
mali sme rezervovany romanticky vikendovy wellness pobyt, kde v cene pobytu malo byt sladke prekvapenie na izbe, ovocie a flasa vina k veceri. Pri veceri nas nikto neobsluhoval, napoje z chladnicky sme si museli zobrat sami. Na izbe sme nemali ani ovocie, ani cokoladu, ani vino, vino sme dostali az dodatocne na nase vyziadanie. V cene mala byt aj masaz pre oboch, nikto nam ju neponukol, ziadna komunikacia od personalu neprebehla. Hotel ako celok velmi pekne, super wellness, ale co sa sluzieb a personalu tyka, tak sme boli velmi velmi sklamani a urcite sa sem uz nevratime.
|