Opinie klientów hotela Grand
Hotel Grand****
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Tak
|
Położenie i okolica | |
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Odwiedzający szukający aktywnego wypoczynku
Rodziny z dziećmi
|
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Personal restauracji | |
Jakość wyżywienia | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
áno, ale mali sme veľmi malú rožnú izbu, možno ostatné business izby sú väčšie
|
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Czas podawania wyżywienia | |
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
Strava je vynikajúca, na úrovni. Prvý deň sme šli na večeru veľmi neskoro až okolo 21:00, boli tu len ojedinelí stravníci. Chápem, že už bolo pred záverečnou, na stoloch boli niekde špinavé obrusy a neodprataný riad. Toto by sa asi stávať nemalo, pokiaľ sa večera podáva do 22:00.
|
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Tak
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
Posteľ mala kovové rámy, v rohoch boli nožičky predĺžené na úroveň matraca. Na hornú stranu týchto kovových "rohov" by som odporúčala dať dajakú ochranu aká sa dáva na rohy stolov, keďže väčšinou, keď som prechádzala okolo som nechtiac kolenom nabrala túto prekážku. Dokazujú to aj modriny na mojich nohách.
|