Opinie klientów hotela Grand

Hotel Grand****

Soňa M., Od 51 do 55 lat, Rodzaj pobytu: Z przyjaciółmi/znajomymi
  • Hotel
    10
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    9
  • Usługi gastronomiczne
    10
  • Położenie obiektu
    10
  • Usługi
    10
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Tak
Położenie i okolica
Atmosfera i wyposażenie restauracji
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Odwiedzający szukający aktywnego wypoczynku
Rodziny z dziećmi
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Personal restauracji
Jakość wyżywienia
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
áno, ale mali sme veľmi malú rožnú izbu, možno ostatné business izby sú väčšie
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Czas podawania wyżywienia
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Pomysły na poprawienie usług restauracji
Strava je vynikajúca, na úrovni. Prvý deň sme šli na večeru veľmi neskoro až okolo 21:00, boli tu len ojedinelí stravníci. Chápem, že už bolo pred záverečnou, na stoloch boli niekde špinavé obrusy a neodprataný riad. Toto by sa asi stávať nemalo, pokiaľ sa večera podáva do 22:00.
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Tak
Propozycje poprawienia usług ośrodka
Posteľ mala kovové rámy, v rohoch boli nožičky predĺžené na úroveň matraca. Na hornú stranu týchto kovových "rohov" by som odporúčala dať dajakú ochranu aká sa dáva na rohy stolov, keďže väčšinou, keď som prechádzala okolo som nechtiac kolenom nabrala túto prekážku. Dokazujú to aj modriny na mojich nohách.
Hotel Grand****

71
Demänovská dolina 031 01
Słowacja

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy