Opinie klientów hotela Atrium

Hotel Atrium***

Michal I., Od 56 do 60 lat, Rodzaj pobytu: Z partnerem
  • Hotel
    8
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    8
  • Usługi gastronomiczne
    8
  • Położenie obiektu
    8
  • Usługi
    9
Położenie i okolica
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Tak
Atmosfera i wyposażenie restauracji
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Odwiedzający szukający aktywnego wypoczynku
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Personal restauracji
Jakość wyżywienia
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Tak
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Czas podawania wyżywienia
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Pomysły na poprawienie usług restauracji
Je to v poriadku.
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Tak
Propozycje poprawienia usług ośrodka
Po ukončení pobytu v deň odchodu o 10.00 hod a odovzdaní karty pobytu by bolo vhodné na hotely pre účastníkov pobytu mať miestnosť na prezlečenie, prípadne osprchovanie , nakoľko málo kto odchádza z Tatier hneď ráno ale chce ešte tento deň aktívne využiť. Týka sa to najmä hostí pri krátkodobých pobytoch. Inač bol to súper pobyt až na jeden deň dáždivého počasia., ale to personál hotelu neovplyvní.
Hotel Atrium***

Nový Smokovec 42
Vysoké Tatry 062 02
Słowacja

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy