Opinie klientów hotela Grand hotel Permon

Grand hotel Permon****

Jozef Z., od 31 do 35 lat, Rodzaj pobytu: Z partnerem
  • Hotel
    6
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    4
  • Usługi gastronomiczne
    10
  • Położenie obiektu
    8
  • Usługi
    3
Położenie i okolica
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Tak
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Mniej wymagający klienci
Atmosfera i wyposażenie restauracji
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Personal restauracji
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Jakość wyżywienia
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Tak
Czas podawania wyżywienia
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Nie
Propozycje poprawienia usług ośrodka
Zabezpečiť dozor personálu vo welness pred nevychovanými návštevníkmi tak, aby sa človek, ktorý si zaplatil za oddych vo velness nemalé peňažné prostriedky nemusel " schovávať " a hľadať sekcie saun, kde sa nespratný iný návštevníci pohybujú. Zo saunovania 10.11.2008 som fakt nemal nič a musel som pre nevychovaných, zdá sa i opitých iných návštevníkov s priestorov welness odísť!!!!
Grand hotel Permon****

Podbanské 18
Pribylina 032 42
Słowacja

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy