Opinie klientów hotela Park
Hotel uzdrowiskowy Park****
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
nemohu posoudit, ceny nebyly uvedené
|
Położenie i okolica | |
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Odwiedzający szukający cichej okolicy
|
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Personal restauracji | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Jakość wyżywienia | |
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Tak
|
Czas podawania wyżywienia | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu | |
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Nie
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
1.Pravdivě informovat klienty o nedostupnosti lékařské prohlídky, která sice byla uvedená jako vstupní lékařská prohlídka, ale žádný lékař v zařízení nebyl, procedury určovala bez vyšetření rehabilitační sestra, která nemůže objektivně posoudit zdravotní stav klienta jenom podle jeho údajů.
2.Jídelní lístek (i když bylo podávané jenom jedno jídlo bez možnosti výběru )vyvěsit na viditelné místo v jídelně automaticky, ne po důrazném dožadování se jídelního lístku po několika dnech.
3.Procedury v případě objednaného balíčku dodat na začátku procedur přehledně, ne až po znova důrazném dožádaní rozpisu na celý týden, z důvodu možnosti doobjednání i doplňkových procedur.
4.Nenabízet služby ,které hotel nemůže poskytnout- v případě Hotel Park- dělal reklamu bazénu, který nevlastní.
|
Hotel uzdrowiskowy Park****
Náměstí T.G.Masaryka 1413/III
Poděbrady 290 01
Czechy
Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328