Opinie klientów hotela Grand hotel Permon

Grand hotel Permon****

Daniela F., od 36 do 40 lat, Rodzaj pobytu: Z rodziną
  • Hotel
    5
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    4
  • Usługi gastronomiczne
    7
  • Położenie obiektu
    3
  • Usługi
    5
Położenie i okolica
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Tak
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Mniej wymagający klienci
Atmosfera i wyposażenie restauracji
Personal restauracji
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Jakość wyżywienia
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Ani náhodou to nezodpovedá 4*. Je to horšie ako robotnícka ubytovňa. Fotograficky sme si to zdokumentovali a pre nespokojnosť sme po jednej noci zariadenie opustili a ubytovali sa inde, hoci sme prišli o investované financie.
Czas podawania wyżywienia
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Pomysły na poprawienie usług restauracji
Zväčšiť kapacitu jedálne
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Nie
Propozycje poprawienia usług ośrodka
Vymeniť personál, ceny a počet hviezd prispôsobiť ponúkanej kvalite. Vyčistiť plesne na balkonoch, check in prispôsobiť predovšetkým deťom, ak chcú byť baby friendly hotel, keďže poobede zvyknú deti spať a tento nástup na pobyt je veľmi neskorý. Manželská posteľ nemá bočnice, čiže sa nám matrace rozchádzali a dieťa, ktoré spáva s nami, spalo v diere. Steny hotela sú papierové, bolo rozumieť, o čom sa rozprávajú susedia. Tento hotel už nikdy neplánujem navštíviť a svoju negatívnu skúsenosť sprostredkujem všetkým, ktorí by tam chceli ísť.
Grand hotel Permon****

Podbanské 18
Pribylina 032 42
Słowacja

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy