Opinie klientów hotela Grand hotel Permon
Grand hotel Permon****
Położenie i okolica | |
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Tak
|
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Mniej wymagający klienci
|
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Personal restauracji | |
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Jakość wyżywienia | |
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Ani náhodou to nezodpovedá 4*. Je to horšie ako robotnícka ubytovňa. Fotograficky sme si to zdokumentovali a pre nespokojnosť sme po jednej noci zariadenie opustili a ubytovali sa inde, hoci sme prišli o investované financie.
|
Czas podawania wyżywienia | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
Zväčšiť kapacitu jedálne
|
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu | |
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Nie
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
Vymeniť personál, ceny a počet hviezd prispôsobiť ponúkanej kvalite. Vyčistiť plesne na balkonoch, check in prispôsobiť predovšetkým deťom, ak chcú byť baby friendly hotel, keďže poobede zvyknú deti spať a tento nástup na pobyt je veľmi neskorý. Manželská posteľ nemá bočnice, čiže sa nám matrace rozchádzali a dieťa, ktoré spáva s nami, spalo v diere. Steny hotela sú papierové, bolo rozumieť, o čom sa rozprávajú susedia. Tento hotel už nikdy neplánujem navštíviť a svoju negatívnu skúsenosť sprostredkujem všetkým, ktorí by tam chceli ísť.
|