Opinie klientów hotela Miramare

Hotel uzdrowiskowy Miramare****

Anna Ž., Od 61 do 70 lat, Rodzaj pobytu: Z przyjaciółmi/znajomymi
  • Hotel
    9
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    8
  • Usługi gastronomiczne
    10
  • Położenie obiektu
    10
  • Usługi
    10
Położenie i okolica
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Tak
Atmosfera i wyposażenie restauracji
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Bardziej wymagający klienci
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Personal restauracji
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Nie
Czas podawania wyżywienia
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Tak
Propozycje poprawienia usług ośrodka
V Miramare 1 v pokoji 201 nejprve tekl záchod (po dvou dnech našeho pobytu údržbář spravil). Silně tam při topení hučela pára ve stoupačkách, a sice ne trvale, ale večer. Bylo to dost nepříjemné. Podle mého názoru pokoj 201 neodpovídá tříhvězdičkovému hotelu a tomu, že jsem si celý pobyt (zeštíhlovací program)sama platila. V úctě Anna Žaludová
Hotel uzdrowiskowy Miramare****

Pod Kamennou 1009
Luhačovice 763 26
Czechy

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy