Opinie klientów hotela Grand hotel Permon

Grand hotel Permon****

Dagmar M., od 26 do 30 lat, Rodzaj pobytu: Z partnerem
  • Hotel
    9
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    10
  • Usługi gastronomiczne
    8
  • Położenie obiektu
    10
  • Usługi
    8
Położenie i okolica
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Tak
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Bardziej wymagający klienci
Atmosfera i wyposażenie restauracji
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Personal restauracji
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
sedačka už vyzerala značne staršia - akoby spinavá
Czas podawania wyżywienia
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Pomysły na poprawienie usług restauracji
neštelovať hudbu už počas obeda - zmena hudby každých 10 sekund pôsobí veľmi rušivo
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Tak
Propozycje poprawienia usług ośrodka
v roku 2008 varili lepšie polievky, tento rok 2009 neboli veľmi dobré. Taktiež minulý rok mali lepšie džusy, to bolo niečo čo sme si výrazne zapamätali z minulého roka a tento rok neboli také chutné.Ostatné jedlo bolo dobré. Ešte jeden návrh - pri plnej penzii, aby bol výber z jedálneho lístka do sumy obeda (ostatné si klient doplatí - napr. nápoje), ale nie z nadiktovaného jedla.
Grand hotel Permon****

Podbanské 18
Pribylina 032 42
Słowacja

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy