Opinie klientów hotela Vega
Hotel Vega****
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Tak
|
Położenie i okolica | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Mniej wymagający klienci
|
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Personal restauracji | |
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Jakość wyżywienia | |
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
určite nie 4 hviezdičkám, 3 áno
|
Czas podawania wyżywienia | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
Popísala som ich v predošlom okne.
|
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu | |
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Nie
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
Jednoznačne na čo chcem apelovať je mladý personál v reštaurácií. Objednávky boli zaúčtované ale neboli dodané, chaos v účtoch neskutočný, platili sme aj to š´čo nám nakoniec zabudli doniesť, na obed sme čakali hodinu keby na to človek bol čo i len upozornený zariadi si čas inak nie hodinu sedí a čaká na jedlo, dieťa bolo hladne nervózne, my dospelí. 20 ľudí pri odchode v nedeľu sme na recepcií riešili problémy s účtami. Ak už mladí učňovský personál ale odporúčame dozor skúsených, toto na celom dojme z pobytu odrádzalo na tom že to chcem odporučiť známym.A nebola to jedna situácia ale od piatku večera až do nedeľe rána nejaký prúser.
A jeden vážny dotaz: nevedeli sme o tom že v piatok si večeru treba hlásiť už poobede max do tretej, inak z ponuky dostanete jedlo jedno ktorého sa najviac zvýši a samozrejme nebolo nám vôbec po chuti. Na takéto niečo by malo byť niekde v popise upozornenie, určite by sme sa zariadili inak, ako to že máme večeru z výberu troch jedál a na recepcií vám povedia keď prídete smola už ostalo len jedno. Toto mi nepríde profesionálne. ďakujem za porozumenie, nebolo cieľom kritizovať ale poukázať na nedostatky a ich prípadne riešenie.
|