Opinie klientów hotela Palace GRAND 1***+ a GRAND 2****

Hotel uzdrowiskowy Palace GRAND 1***+ a GRAND 2****

Marián J., Od 41 do 45 lat, Rodzaj pobytu: Z partnerem
  • Hotel
    4
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    9
  • Usługi gastronomiczne
    2
  • Położenie obiektu
    5
  • Usługi
    3
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
nikde sme sa nedozvedeli, v akej cene sú ponúkané jedlá a nikde nebol ani jedálny lístok s gramážou, čo je povinné
Położenie i okolica
Atmosfera i wyposażenie restauracji
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Mniej wymagający klienci
Odwiedzający szukający cichej okolicy
turistická ubytovňa, nie sú tam služby recepcie
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Personal restauracji
Jakość wyżywienia
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
bez rádia, telefón bez tel. zoznamu bol vlastne zbytočný
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Czas podawania wyżywienia
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Pomysły na poprawienie usług restauracji
ubytovanie v izbe luxus nešlo dokopy s bežnou kúpeľnou jedálňou, kde nám bola odmietnutá možnosť objednávania a výberu, nikto nás neusadil, vraj to je jedno kde si sadneme, sortiment 3 chodovéhu menu na večeru bol: 1. večera - zemiakový šalát so salámou, bravčový plátok mäsa so salámou a ananásom, opek. zemiaky, ryža, obloha, 2 zhnité banány, 2. večera - koliesko salámy v prúžku cesta, kurací plátok s kol. salámy a 1/4 plátkom syra, ryža, obloha, čokoládová roláda naservírovaná na stoloch snáď od obeda s roztečeným krémom, 3. večera - plátok uhorky s asi bryndz. nátierkou, kuracie mäso na kocky v nedefinovateľnej omáčke, ryža, obloha, jablko - konečne večera bez salámy, ale kuracina bola vždy presolená a miesto oblohy z kolieska papriky, uhorky a mesiačika paradajky nám chýbal zvlášť v letnom období nejaký zeleninový šalát. Výber na raňajky bol postačujúci, akurát raz neboli kávové lyžičky a museli sme na miešanie kávy použiť vidličku, čaj bol veľmi slabý, skôr by som to nazval teplá sirupová voda, konvička s čajom mala zvnútra na obvode neumytý pásik od kakaa alebo bielej kávy, každý večer sa s niekoľkými hosťami riešilo, prečo si neobjednali alebo objednali, a že im niekto zjedol ich večeru, náhradou bolo ponúknutie špagiet
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Nie
Propozycje poprawienia usług ośrodka
označiť 2 hviezdičkami, alebo odstrániť stoličky podopierajúce padajúci recepčný pult, posadiť na recepciu personál, k telefónu na izbe dať aspoň číslo linky na recepciu v Palace vzdialenú cca 130 m cez rozbité schodište, k uzavretej rampe dať oznam, že sa v Palace majú hlásiť aj hostia do Grand Palace, blúdili sme dookola asi 40 minút, všade závory, zákaz vjazdu a zákaz státia, ani domáci nevedeli, čo to vlastne hľadáme, posielali nás do Grandu alebo do Palace, ale o malom 2-poschodovom Grand Palace nič nevedeli, v hoteli so 4 hviezdičkami sme museli platiť ešte aj za parkovanie na parkovisku pred hotelom 2 €/deň, čo však vopred nebolo nikde uvedené, ako keby sme neboli ich hostia, ale nájomník na ich prázdnom parkovisku
Hotel uzdrowiskowy Palace GRAND 1***+ a GRAND 2****

Nový Smokovec 32
Starý Smokovec 062 01
Słowacja

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy