Opinie klientów hotela Grand hotel Permon
Grand hotel Permon****
Położenie i okolica | |
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Tak
|
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Rodziny z dziećmi
Odwiedzający szukający aktywnego wypoczynku
Bardziej wymagający klienci
|
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Personal restauracji | |
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Jakość wyżywienia | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Tak
|
Czas podawania wyżywienia | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
hotel Permon Podbanske - nevyhovovalo mi, ze sme pri prichode sme v restauracii, kde sme mali zabezpecenu polpenziu nedostali "vlastny stol", ale kazdy den sme sedeli tam, kde bolo volne miesto. vznikali pritom neprijemne situacie, kedy personal nestihol doplnit pribor a pohare pri stole, ktory bol volny. pritom kapacita hotela nebola obsadena a polovica stolov v jedalni prestreta vobec nebola.
|
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu | |
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Tak
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
co sa tyka parkovania, pri odchode museli sme doplacat za parkovanie straznej sluzby, s cim som sa este nestretla, ze parkovisko nepatri k hotelu. strazna sluzba nema doriesene odchody ubytovanych hosti a tak kazdy den, ked sme odchadzali z hotela autom na vylety sa nas pytali, ci sme uz skoncili pobyt. pritom sme tam boli ubytovani 9 dni.
|