Opinie klientów hotela Šumava Ensana Health Spa Hotel
Dependance Šumava Ensana Health Spa Hotel**
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
kedze sme to mali v cene pobytu, neviem, aka bola realna cena
|
Położenie i okolica | |
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Mniej wymagający klienci
Odwiedzający szukający aktywnego wypoczynku
|
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Personal restauracji | |
Jakość wyżywienia | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Tak
|
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Czas podawania wyżywienia | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
Ranajky mohli byt az do desiatej a uz som spominal, ze strava mala byt napaditejsia. Kuracie prsia s ovocim mi pripomenuli 90te roky, trochu fantazie by to chcelo. Uplne chybala vegetarianska strava. Celkovo bola strava velmi fadna...
|
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu | |
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Tak
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
Vzhladom na to, ze sme rodina s malym dietatom mi chybalo upozornenie, ze hotel nema bezbarierovy pristup. Nebol to taky problem, kedze sme boli na prizemi, ale prijal by som do buducnosti tuto informaciu. Strava v hoteli Jalta by mohla byt pestrejsia, uplne chybali vegetarianske jedla. Tiez som nevedel, ze hotel Smaragd je bez recepcie, takze je dobre upozornit na check-in v horeli Jalta. Inac sme boli velmi spokojni.
|