Opinie klientów hotela Magnólia

Hotel Magnólia****

Anna D., Od 51 do 55 lat, Rodzaj pobytu: Z partnerem
  • Hotel
    6
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    3
  • Usługi gastronomiczne
    7
  • Położenie obiektu
    8
  • Usługi
    7
Położenie i okolica
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Nie
Atmosfera i wyposażenie restauracji
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Mniej wymagający klienci
Personal restauracji
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Jakość wyżywienia
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Tak
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Czas podawania wyżywienia
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Pomysły na poprawienie usług restauracji
Mám pripomienky k raňajkám - veľmi skromný sortiment. Večera - pomalá!
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Tak
Propozycje poprawienia usług ośrodka
Relaxačné centrum priamo v hotely je na veľmi nízkej úrovni. Vidieť, že všetko je už značne opotrebované. Na Vašej stránke je uvádzaná teplota bazéna 32°C a v skutočnosti bola "vraj 28°C"/aj to nie som si istá./ Neobmedzený prístup do bazéna tiež nie je pravda. Treba si to overiť priamo v Magnólii. Bol to síce pobyt "Potulky po Piešťanoch" ale pri nepriaznivom počasí sa vôbec nedalo ísť do bazéna, takže iba na izbe. Ale Piešťany sú pekné, zažili sme Otvorenie kúpeľnej sezóny a to tiež stálo za to.
Hotel Magnólia****

Nálepkova 1
Piešťany 921 01
Słowacja

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy