Opinie klientów hotela Magnólia

Hotel Magnólia****

Daniela Š., Od 56 do 60 lat, Rodzaj pobytu: Z przyjaciółmi/znajomymi
  • Hotel
    5
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    3
  • Usługi gastronomiczne
    6
  • Położenie obiektu
    8
  • Usługi
    6
Położenie i okolica
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Nie
Atmosfera i wyposażenie restauracji
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Odwiedzający szukający aktywnego wypoczynku
Personal restauracji
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Jakość wyżywienia
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Tak
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Czas podawania wyżywienia
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Pomysły na poprawienie usług restauracji
slavnostnu sobotnu veceru si predstavujem uplne inak a nie aby som na veceru cakala 30minut
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Nie
Propozycje poprawienia usług ośrodka
slecny ktore sedia v recepcii musite naucit pozdravit klientov relaxacne procedury nedostacujuce pracuje tam len jedna osoba a musi sa cakat dlhsie hotelovy bazen zanedbany a cistota velmi slaba jedna sa o hotel Magnolia
Hotel Magnólia****

Nálepkova 1
Piešťany 921 01
Słowacja

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy