Opinie klientów hotela Magnólia

Hotel Magnólia****

Ivana S., od 31 do 35 lat, Rodzaj pobytu: Z przyjaciółmi/znajomymi
  • Hotel
    5
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    8
  • Usługi gastronomiczne
    4
  • Położenie obiektu
    10
  • Usługi
    4
Położenie i okolica
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Tak
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Mniej wymagający klienci
Atmosfera i wyposażenie restauracji
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Personal restauracji
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Jakość wyżywienia
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Nie
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Czas podawania wyżywienia
Pomysły na poprawienie usług restauracji
Kuchar by mal absolvovat kurz v dochucovani jedal ako aj v sposobe prezentacie jedla. Ranajkovy bufet bol velmi jednoducho naaranzovany, trochu mi to pripominalo komunisticke casy... Co sa obsluhy tyka, personalu chybaju zakladne vedosti ako napr. obsluha z pravej strany, ci neodobranie taniera jednej osobe ak druha este konzumuje....
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Nie
Propozycje poprawienia usług ośrodka
Pocet hviezdiciek v ziadnom priade nezodpoveda predpisanej kvalite. Foto izby nie je totozne s realitou, izby su male a len velmi jednoducho zrenovovane.Najhorsia je ale uroven ponuknutych sluzieb. Bazen je otvoreny len v obmedzenych hodinach, v pondelok dokonca uplne zavrety.Procedury ktore sme mali v ramci skraslovacieho pobytu boli vykonavane jednou osobou, ktora proste nestihala vsetko vykonavat tak, ako by sa ocakavalo. Pod pojmom reflexna masaz chodidiel sme neocakavali zapnutie zaprasenej masinky, na ktorej mali pred nami - bez akelkovek dezinfekcie - vylozene nohy ine klientky. Celkovo cistota vo " wellness" centre je na povazenie. Strava bola velmi priemerna a celkovy dojom z hotela tiez. Moj navrh: Uvadzat hotel ako 2 hviezdickovy, potom nebudu mat ludia vysoke ocakavania a tym padom nebudu ani sklamani.
Hotel Magnólia****

Nálepkova 1
Piešťany 921 01
Słowacja

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy