Opinie klientów hotela Laura
Hotel Laura***
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Tak
|
Położenie i okolica | |
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Mniej wymagający klienci
|
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Personal restauracji | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Jakość wyżywienia | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Nie
|
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Czas podawania wyżywienia | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
- Vhodné by bolo zabezpečiť klientom viac súkromia - separé pre dvojice.
- Hostia by nemali mať na stoloch jedálne kartičky s osobnými údajmi.
|
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Tak
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
- Hotel nie je zabezpečený pred krádežami. Ak to zistia asociáli ...
- Pri nahlásení poruchy (konkrétne osvetlenia) sa nedosiahne náprava.
- Zápach z toaliet (potvrdili viacerí).
- Klient nie je vopred informovaný o nutnosti vyzdvihnúť kľúč v hotely Veľká Fatra (potvrdili viacerí).
- Pri nástupe na pobyt má klient možnosť poutierať si prach zo skríň, v skriniach a iného zariadenia izby (potvrdili viacerí).
- Telefónne číslo do hotela Veľká Fatra červene napísané vo vstupnej hale je uvedené nesprávne. Nie je uvedené na telefónoch v izbách kilientov.
- Klient by mal mať možnosť platiť kreditnou kartou po ukončení pobytu za všetky poskytnuté služby.
- Pre dvojlôžkovú izbu je klientovi poskytnutý jeden kľúč.
- Klient má kľud, až na blízku frekventovanú cestu.
|