Opinie klientów hotela Laura

Hotel Laura***

p. J., Od 51 do 55 lat, Rodzaj pobytu: Z partnerem
  • Hotel
    8
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    5
  • Usługi gastronomiczne
    10
  • Położenie obiektu
    10
  • Usługi
    5
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Tak
Położenie i okolica
Atmosfera i wyposażenie restauracji
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Mniej wymagający klienci
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Personal restauracji
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Jakość wyżywienia
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Nie
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Czas podawania wyżywienia
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Pomysły na poprawienie usług restauracji
- Vhodné by bolo zabezpečiť klientom viac súkromia - separé pre dvojice. - Hostia by nemali mať na stoloch jedálne kartičky s osobnými údajmi.
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Tak
Propozycje poprawienia usług ośrodka
- Hotel nie je zabezpečený pred krádežami. Ak to zistia asociáli ... - Pri nahlásení poruchy (konkrétne osvetlenia) sa nedosiahne náprava. - Zápach z toaliet (potvrdili viacerí). - Klient nie je vopred informovaný o nutnosti vyzdvihnúť kľúč v hotely Veľká Fatra (potvrdili viacerí). - Pri nástupe na pobyt má klient možnosť poutierať si prach zo skríň, v skriniach a iného zariadenia izby (potvrdili viacerí). - Telefónne číslo do hotela Veľká Fatra červene napísané vo vstupnej hale je uvedené nesprávne. Nie je uvedené na telefónoch v izbách kilientov. - Klient by mal mať možnosť platiť kreditnou kartou po ukončení pobytu za všetky poskytnuté služby. - Pre dvojlôžkovú izbu je klientovi poskytnutý jeden kľúč. - Klient má kľud, až na blízku frekventovanú cestu.
Hotel Laura***


Rajecké Teplice

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy