Opinie klientów hotela Zámeček

Hotel Zámeček****

Jan H., Od 56 do 60 lat, Rodzaj pobytu: Z partnerem
  • Hotel
    6
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    7
  • Usługi gastronomiczne
    5
  • Położenie obiektu
    10
  • Usługi
    8
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Na hranici
Położenie i okolica
Atmosfera i wyposażenie restauracji
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Odwiedzający szukający cichej okolicy
Personal restauracji
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Jakość wyżywienia
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Chybí závěsy nebo rolety pro zastínění velkých oken, sklenky
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Czas podawania wyżywienia
Pomysły na poprawienie usług restauracji
Zvýšit pestrost snídaní a večeří a dbát na kvalitu ovocného a zeleninového bufetu.
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Tak
Propozycje poprawienia usług ośrodka
Chybí bazén nebo alespoň vířivka.Nedostatečný úklid pokojů, pachy z kuchyně v celém zařízení.Nabídka snídaní a večeří je na spodní hranici 4* i ochota personálu restaurace je na hranici.Personál recepce skvělý.Osobně nechápu,jak je možné, že personál hotelu parkuje svá auta na trávnících v okolí Zámečku,který ničí!! Přesto přijedu znovu!!
Hotel Zámeček****

ul. Husova 232/II
Poděbrady 290 33
Czechy

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy