Opinie klientów hotela Caritas
Dom uzdrowiskowy Caritas
Położenie i okolica | |
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Tak
|
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Mniej wymagający klienci
|
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Personal restauracji | |
Jakość wyżywienia | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Tak
|
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Czas podawania wyżywienia | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
Malé porcie jedla, napríklad rybacie filé so zemiakovou kašou doslova detské porcie, kockované mäso, pár kúskov apod. V jedálnom lístku sa často objavuje bravčové mäso.
Polhodinový interval na vydávanie a konzumáciu jedla je krátky.Pre hosťa nie je príjemné, keď musí personál žiadať, aby doniesli pečivo, prípadne iné potraviny. Personál sa snažil, ale jednoducho traja ľudia nedokážu toľkých hostí naraz obsluhovať.
|
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu | |
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Tak
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
Pekné ubytovanie, izby by však mohli byť vybavené varnou konvicou, pretože stravovacie zariadenie tieto služby neposkytovalo (objednanie nápojov pri obede, alebo večeri) a otvárací čas v bufete nebol postačujúci. Napríklad pre hostí na relaxačnom pobyte v piatok bolo možné využiť reštauračné zariadenie v hoteli Neptún do 20.00h a iná možnosť zábavy nebola možná, nepočítajúc podradné zariadenie "Kotva".
Chceli sme využiť v sobotu požičanie bicyklov, tie neboli v pojazdnom stave. Veľmi rušivé sú aj nočné spoje vlakov.
|