Opinie klientów hotela Caritas

Dom uzdrowiskowy Caritas

Jozef S., Od 61 do 70 lat, Rodzaj pobytu: Z partnerem
  • Hotel
    8
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    5
  • Usługi gastronomiczne
    10
  • Położenie obiektu
    10
  • Usługi
    8
Położenie i okolica
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Tak
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Odwiedzający szukający cichej okolicy
Mniej wymagający klienci
Atmosfera i wyposażenie restauracji
Personal restauracji
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Jakość wyżywienia
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Tak
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Czas podawania wyżywienia
Pomysły na poprawienie usług restauracji
Bez pripomienok, aj keď sme mali taký zážitok, že istá "nóbl-dáma" po nabratí si nátierky oblízala vidličku a vrátila ju do nádoby s jedlom. Samozrejme že som ju "taktne" upozornil a zahanbil...! Ale to v žiadnom prípade nie je chyba personálu...
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Tak
Propozycje poprawienia usług ośrodka
Ubytovaní sme boli v KD Caritas,s ubytovaním spokojný až na skutočnosť, že na nete sme sa dočítali aj o možnosti pripojenia na WIFI, ktoré však bolo len na recepcii liečebného domu. Teda po večeroch na izbe nie! Lekárska prehliadka sa nám zdala povrchná, pridelenie procedúr s dvojhodinovým odstupom nám tiež nevyhovovalo. Procedúry pridelené lekárom sme si nevedeli zmeniť. Určite by sme zrušili bazén (ten je hoci kde) a viac by sme boli privítali napr. rašelinové zábaly (tie sme si dokúpili). Nepríjemne nás prekvapila aj skutočnosť, že niektoré procedúry sa cez sobotu a nedeľu nepodávali... Až na mieste nás o tom informovali. Keby bola na internete o tom zmienka, určite by sme išli mimo víkend. Z nášho hľadiska za najmenej kvalitné procedúry sme označili bazén a masáže. Masáž trvala necelých 15 minút, vykonávala ju síce vzhľadovo pekná dievčina, ale kvalita bola veľmi nízka. Aj mne aj manželke to skôr pripomínalo akési "hladkanie" a nie masáž, pritom sme obaja tesne po 60-ke a extra "silná" by nám nevyhovovala, ale zase takáto bola "o ničom"... Samozrejme že podobný welnes pobyt by sme odporučili aj iným záujemcom, ktorí by nemali vyššie nároky... Prajeme Vám veľa spokojných klientov...! S pozdravom: Bc. Jozef Skokan s manželkou, 951 22 Alekšince 492.
Dom uzdrowiskowy Caritas


Nimnica 020 71
Słowacja

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy