Opinie klientów hotela Travertin
Hotel Travertin***
Położenie i okolica | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Mniej wymagający klienci
|
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Personal restauracji | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Jakość wyżywienia | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
asi áno, ale určite by nemala byť zatečená kúpeľňa, ťažko otvárateľné okno, balk. dvere
|
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Czas podawania wyżywienia | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Nie
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
-Pracovníčka na recepcii sa má venovať svojej práci, nie súkromnému telefonovaniu, keď čakajú klienti na vybavenie.
- Zabezpečiť lepšiu informovanosť hostí v prípade zmien, napr. zmena miesta podávania večere /informácia nebola uvedená ani v jedálni, ani na recepcii,
ani ústne sme neboli informovaní/.
- Dostupnosť relaxačných procedúr - pretože sme boli cez predĺžený víkend, v ponuke sme mali len bazén, chýbali nám masáže - celkom sme nepochopili, či sa cez víkend neposkytujú alebo boli obsadené.
|