Opinie klientów hotela Caritas

Dom uzdrowiskowy Caritas

Marta V., Od 61 do 70 lat, Rodzaj pobytu: Z partnerem
  • Hotel
    7
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    8
  • Usługi gastronomiczne
    6
  • Usługi
    8
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Tak
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Mniej wymagający klienci
Atmosfera i wyposażenie restauracji
Personal restauracji
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Jakość wyżywienia
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Nie
Czas podawania wyżywienia
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Pomysły na poprawienie usług restauracji
viac neochutených zeleninových príloh (rajčiny,papriky,kapusta, mrkva) nálev stačí do nádoby pre potreby zákaznikov, polievkové misy kolujúce zo stola na stôl boli studené a poloprázdne (niekedy), hlavné jedlo bývalo studené
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Nie
Propozycje poprawienia usług ośrodka
Obnoviť vankúše + paplóny Vymeniť vrzgajúce váľandy Vyčistiť koberce Lepšia dezinfekcia soc.zariadenia
Dom uzdrowiskowy Caritas


Nimnica 020 71
Słowacja

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy