Opinie klientów hotela Manin

Dom uzdrowiskowy Manin

Soňa Ď., Więcej niż 70 lat, Rodzaj pobytu: Sam
  • Hotel
    8
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    8
  • Usługi gastronomiczne
    8
  • Położenie obiektu
    10
  • Usługi
    8
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Tak
Położenie i okolica
Atmosfera i wyposażenie restauracji
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Odwiedzający szukający cichej okolicy
Personal restauracji
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Jakość wyżywienia
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Tak
Czas podawania wyżywienia
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Pomysły na poprawienie usług restauracji
Podávané nápoje sú: voda, čaj bylinkový, čaj sladký, čaj nesladený a nejaká malinkovka, pripomínajúca vodu /napr. ako na viacerých školách/. Kvalita čajov nie je naozaj dobrá. Rozdiel medzi sladeným a nesladeným čajom bol občas nulový.
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Tak
Propozycje poprawienia usług ośrodka
Treba viac prihliadať na vytváranie lepších podmienok pre samoplátcov, naozaj nie je vhodné ich dávať na úroveň tých, ktorí majú pobyt platený od poisťovní.
Dom uzdrowiskowy Manin


Nimnica 020 71

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy