Opinie klientów hotela Galanda Apartments
Galanda Apartments***
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Nie
|
Położenie i okolica | |
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Mniej wymagający klienci
|
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Personal restauracji | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Jakość wyżywienia | |
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Nie
|
Czas podawania wyżywienia | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
neviem kto vymyslel v kupelnom zariadeni , kde sa pohybuju ludia s pohybovymi problemami bufetove stoly. Uvedomil si, ze su tam ludia s barlami a vozickami. Aj pre ostatnych hosti je to naozaj nevhodne, tlacit sa pri malych "bufetovych stoloch", kde si horucu polievku musite k stolu na druhom konci miestnosti niest v rukach a vracat sa 4-5x nazad,tlacit sa medzi ludmi s plnymi rukami, ktori sa chcu dostat k svojim stolom,aby ste sa sami mohli obsluzit.O nevhgodnom chovani veduceho jedalne ani nehovorim. Verte, ze je to nanajvys nevhodne. Taketo formy stravovania muozu byt naozaj rekreacnych zariadenia niekde pri mori, ale nie v kupeloch. Tu je to nanajvys nevhodne.
Na vecernom pulte najst to co sa nedojedlo k obedu..... prist ku koncu vyhradeneho casu k obedu alebo veceri rovna sa ber co zostalo.....
|
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu | |
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Nie
|