Opinie klientów hotela Manin

Dom uzdrowiskowy Manin

Jaroslav C., Od 61 do 70 lat, Rodzaj pobytu: Sam
  • Hotel
    9
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    10
  • Usługi gastronomiczne
    10
  • Położenie obiektu
    5
  • Usługi
    8
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Tak
Położenie i okolica
Atmosfera i wyposażenie restauracji
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Odwiedzający szukający cichej okolicy
Personal restauracji
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Jakość wyżywienia
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Tak
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Czas podawania wyżywienia
Pomysły na poprawienie usług restauracji
Nemám
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Tak
Propozycje poprawienia usług ośrodka
Podotýkam,že hodnotenie umiestnenia ubytovacieho zariadenia vychádza z toho,že v čase môjho pobytu bol v rekonštrukcii susediaci objekt, čo logicky znížilo komfort ubytovania v Maníne (prašnosť a hluk od prechádzajúcich nákladných áut,obmedzené parkovanie).Za normálnych okolností možno ubytovanie v Maníne považovať za veľmi vhodné pre ľudí obľubujúcich pekné a tiché prostredie a pritom s dobrou dostupnosťou k liečebným a stravovacím službám.Vzhľadom na dobrú dostupnosť aj iných služieb na trávenie voľného času v blízkom okolí Manína nemyslím si,že by bolo potrebné služby rozširovať priamo v tomto zariadení. Prajem veľa úspechov vo Vašej práci Jaroslav Chorvát,Kozárovce 632
Dom uzdrowiskowy Manin


Nimnica 020 71

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy