Opinie klientów hotela Polana
Dom uzdrowiskowy Polana****
Położenie i okolica | |
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
v rámci reštaurácie áno,v rámci ponúknutej polpenzie(večera formou švédskych stolo) absolútne nie..ďalej v hodnotení táto alternatíva
|
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
len pre kúpeľných hostí-pacientov
|
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Personal restauracji | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Jakość wyżywienia | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Tak
|
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Czas podawania wyżywienia | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
V reštaurácii je jedlo výborné a ceny primerané,personál rovnako v lobby bare ochotný a v poriadku.(na začiatku pobytu nám ale recepčná nevedela povedať,či bude možné si stravu objednávať aj ala cart v reštaurácii,preto sme pristúpili k objednávke večerí ponúknutou formou spoločného stravovania)
V rámci stravy podávanej formou švédskych stolov je celá organizácia stravovania aj výber jedál absolútne zlý.Nezodpovedá úrovni hotela.
|
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Nie
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
Hotel nevie poskytovať štandardnú hotelovú službu,klienta ktorý nie je kúpeľný hosť s programom procedúr,nevedia zaradiť a je odsunutý ako posledný na čerpanie služieb.
Na recepcii hotela som písala sťažnosť.
|