Opinie klientów hotela Caritas

Dom uzdrowiskowy Caritas

Mária B., Od 61 do 70 lat, Rodzaj pobytu: Sam
  • Hotel
    8
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    8
  • Usługi gastronomiczne
    8
  • Położenie obiektu
    8
  • Usługi
    8
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Bolo to rôzne.
Położenie i okolica
Atmosfera i wyposażenie restauracji
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Mniej wymagający klienci
Personal restauracji
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Jakość wyżywienia
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Tak
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Czas podawania wyżywienia
Pomysły na poprawienie usług restauracji
Upozorniť kuchárov, aby šetrili šťavou na jedlách, lebo sa takmer prelievala cez okraj a prílohy boli premáčané na úkor chuti. Šalátový bufet bol príliš jednotvárny, mali by ho spestriť.
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Tak
Propozycje poprawienia usług ośrodka
P. doktorovi na vstupnej prehliadke, aby ju aj skutočne vykonal. 5 sekúnd počúvania neviem či srdca, či dýchania nepovažujem z jeho strany za vstupnú prehliadku. Sestrička si urobila, čo mala, ale p. doktor nepovažoval tk. 159/79 za zvýšený, on to rieši až od 180.Ja som si celý pobyt hradila a toto bolo divné. Vidí sa mi, že mala byť aj výstupná prehliadka, ale tú ani nespomenul. Ostatný personál bol kvalitný.Neuvádzam meno p.doktora naschvál, ide len o dotazník, ale nezabudnem ho a do Nimnice by som išla poučená, nie zaskočená.
Dom uzdrowiskowy Caritas


Nimnica 020 71
Słowacja

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy