Opinie klientów hotela Caritas
Dom uzdrowiskowy Caritas
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Bolo to rôzne.
|
Położenie i okolica | |
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Mniej wymagający klienci
|
Personal restauracji | |
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Jakość wyżywienia | |
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Tak
|
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Czas podawania wyżywienia | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
Upozorniť kuchárov, aby šetrili šťavou na jedlách, lebo sa takmer prelievala cez okraj a prílohy boli premáčané na úkor chuti. Šalátový bufet bol príliš jednotvárny, mali by ho spestriť.
|
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu | |
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Tak
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
P. doktorovi na vstupnej prehliadke, aby ju aj skutočne vykonal. 5 sekúnd počúvania neviem či srdca, či dýchania nepovažujem z jeho strany za vstupnú prehliadku. Sestrička si urobila, čo mala, ale p. doktor nepovažoval tk. 159/79 za zvýšený, on to rieši až od 180.Ja som si celý pobyt hradila a toto bolo divné. Vidí sa mi, že mala byť aj výstupná prehliadka, ale tú ani nespomenul. Ostatný personál bol kvalitný.Neuvádzam meno p.doktora naschvál, ide len o dotazník, ale nezabudnem ho a do Nimnice by som išla poučená, nie zaskočená.
|