Opinie klientów hotela Balnea Grand
Hotel uzdrowiskowy Balnea Grand
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Nie
|
Położenie i okolica | |
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Mniej wymagający klienci
|
Personal restauracji | |
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Jakość wyżywienia | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Nie
|
Czas podawania wyżywienia | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
Spoločné stravovanie bolo veľmi zle zorganizované - pomiešaní účastníci liečebných pobytov hradených zdravotnými poisťovňami so samoplatcami, ktorí by podľa nášho názoru mali mať o niečo vyšší štandard aj čo sa týka ponuky jedál, tak ako sme sa s tým stretli už v iných kúpeľných zariadeniach. V rámci skvalitnenia relaxačných a víkendových pobytov by sme práve toto navrhovali vyriešiť k vyššej spokojnosti klientov samoplatcov.
|
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu | |
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Nie
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
V izbe bolo veľmi horúco, vetračka na okne sa dala veľmi málo poodchýliť, čo nestačilo k dostatočnému vetraniu. Chýbal návod na použitie k trezoru cennost.
V izbe bol takmer celý deň zvýšený hluk vychádzajúci zrejme z nejakej strojovne poháňajúcej čerpadlá k bazénu, veľmi zle vyriešené zvukové odizolovanie ubytovacieho objektu.
|