Opinie klientów hotela Grand Vígľaš

Hotel Grand Vígľaš****

Sabina D., od 31 do 35 lat, Rodzaj pobytu: Z partnerem
  • Hotel
    7
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    8
  • Usługi gastronomiczne
    5
  • Położenie obiektu
    5
  • Usługi
    10
Położenie i okolica
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Nie
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Bardziej wymagający klienci
Atmosfera i wyposażenie restauracji
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Personal restauracji
Jakość wyżywienia
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Tak
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Czas podawania wyżywienia
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Tak
Propozycje poprawienia usług ośrodka
Personál v jedálni a reštaurácii je až príliž ochotný. Neustály záujmom o zákazníka bol veľmi rušivý, narúšal súkromie, narúšal príjemné posedenie pri večeri neustálymi otázkami (boli myslené v dobrom), odpratávaním tanierov zo stolov. Rozumiem, že je toto ich úloha, ale doslova stáť za chrbtom a čakať,kedy len položíme príbor,aby čašník mohol tanier odniesť je naozaj už nevhodné. Sledovanie zákazníka, zazeranie, kontrolovanie, vypytovanie sa, či chutí, či môže tanier odniesť, či si niečo dáme. Počas pol hodinovej večeri sme ako pár nemali možnosť sa ani pozhovárať. Opakovala sa to takto 5 dní. Taktiež si myslím, že príliž hlasná živá hudba pri večeri je tiež nevhodná. Toto bola jediná vec, ktorá nám na ubytovaní vadila. Inak musím všetko ohodnotiť veľmi kladne a profesionálne.
Hotel Grand Vígľaš****

Vígľaš 602
Vígľaš 962 02
Słowacja

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy