Opinie klientów hotela Caritas
Dom uzdrowiskowy Caritas
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
iba v tej lepšej
|
Położenie i okolica | |
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Odwiedzający szukający cichej okolicy
|
Personal restauracji | |
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Jakość wyżywienia | |
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Tak
|
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Czas podawania wyżywienia | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
Nech už sa konečne vyrieši ten problém, kto má nárok na stravu v tej lepšej reštaurácii.Tam boli totiž bufetové stoly a káždý si mohol vybrať podľa svojej chuti.Myslím si, že ak zaplatím za pobyt 1022 eur a tí klienti, ktorí to majú zadarmo (áčkári), že by sa to malo odraziť aj na službách.
|
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu | |
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Tak
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
Mal som tam problém so stravovaním.Boli tam totiž dve jedálne, pričom ta menšia oveľa lepšia bola pre kde koho a nevedeli mi ani na obchodnom oddelení povedať, prečo sa niektorí môžu stravovať tam a ja ako samoplátca sa mám tláčiť v jedálni, kde boli klienti s A poukazom.Povedali mi, že aj ja sa tam v tej lepšej jedálni môžem stravovať, ak zaplatím denne 6 eur navyše.Prišla tam moja kolegyňa a ja som chcel sa stravovať s ňou, ale jej dali stravu do tej lepšej a ja som bol v tej horšej , pričom obaja sme platili rovnako.Vyriešila to potom vedúca tej lepšej rešt.a povolila mi sa tam stravovať posledných 5 dní u nej.
|