Opinie klientów hotela Jirásek

Hotel Jirásek***

Blanka N., Od 61 do 70 lat, Rodzaj pobytu: Z partnerem
  • Hotel
    10
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    10
  • Usługi gastronomiczne
    10
  • Położenie obiektu
    10
  • Usługi
    10
Położenie i okolica
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Ano, až na tu zimu.
Atmosfera i wyposażenie restauracji
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Odwiedzający szukający cichej okolicy
Personal restauracji
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Jakość wyżywienia
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Byli jsme ubytovaní v rohovém pokoji. Bylo tam zima. topení téměř nehřálo, bylo tam 18° po celý den. vím to, protože jsme si koupili teploměr. pán z úržby topení pošteloval, ale i nadále bylo v pokoji zima. 20°C. Takový relax pobyt nebyl nic příjemného. Po urgenci, jsme obdrželi od zaměstnanců olejový radiator. Teplotní situace se od středy / 21.11. 2018 /,zlepšila. pokoj se vyhřál na 22°C. Ovšem nebyli jsme sami, kdo si na chladno na pokojích stěžoval. Venku mrzlo / -8°C, padal sníh. A mrznou ještě na pokoji. Nebylo to příjemné.
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Czas podawania wyżywienia
Pomysły na poprawienie usług restauracji
Zlepšit vyhřívání pokojů. Zlepšilo by to pobyt všem, kteří by se rozhodli trávit svůj volný čas v Konstantinových Lázních, v hotelu Jirásek. Mějte hezký zbytek dne. Manželé Novotných
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Propozycje poprawienia usług ośrodka
Hotel Jirásek***

Plzeňská 58
Konstantinovy Lázně 349 52
Czechy

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy