Opinie klientów hotela Jirásek
Hotel Jirásek***
Położenie i okolica | |
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Ano, až na tu zimu.
|
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Odwiedzający szukający cichej okolicy
|
Personal restauracji | |
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Jakość wyżywienia | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Byli jsme ubytovaní v rohovém pokoji. Bylo tam zima. topení téměř nehřálo, bylo tam 18° po celý den. vím to, protože jsme si koupili teploměr. pán z úržby topení pošteloval, ale i nadále bylo v pokoji zima. 20°C. Takový relax pobyt nebyl nic příjemného. Po urgenci, jsme obdrželi od zaměstnanců olejový radiator. Teplotní situace se od středy / 21.11. 2018 /,zlepšila. pokoj se vyhřál na 22°C. Ovšem nebyli jsme sami, kdo si na chladno na pokojích stěžoval. Venku mrzlo / -8°C, padal sníh. A mrznou ještě na pokoji. Nebylo to příjemné.
|
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Czas podawania wyżywienia | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
Zlepšit vyhřívání pokojů. Zlepšilo by to pobyt všem, kteří by se rozhodli trávit svůj volný čas v Konstantinových Lázních, v hotelu Jirásek.
Mějte hezký zbytek dne. Manželé Novotných
|
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu | |
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
|