Opinie klientów hotela Hviezda
Hotel Hviezda***
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Tak
|
Położenie i okolica | |
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Odwiedzający szukający cichej okolicy
|
Personal restauracji | |
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Jakość wyżywienia | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Tak
|
Czas podawania wyżywienia | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
Hlasité púšťanie quasi "jazzovej" (barovej) hudby počas stravovania je skôr rušivé ako relaxujúce. Zvyšuje sa tým iba hlučnosť, lebo ju klienti, ktorí sa chcú rozprávať, musia ešte aj prekrikovať a tým vzniká priam trhová haravara.
|
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu | |
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Tak
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
Celoročné paplóny nevyhovujú - teraz už je pod nimi teplo. Hotel Hviezda by potreboval už opravy, najmä exteriéru - padajú napr. omietky, resp. obkladačky. Personál Balneo centra je preťažený, nemajú dosť času obslúžiť napr. telesne postihnutých, resp. chýbajú pomôcky na manipuláciu s klientmi s ŤZP. Pre celý hotel, resp. aj kúpele by to chcelo zaviesť nejaký certifikovaný systém riadenia kvality (niektorú vhodnú variantu podľa ISO).
|