Opinie klientów hotela Hviezda

Hotel Hviezda***

Ing.Peter A., Więcej niż 70 lat, Rodzaj pobytu: Z partnerem
  • Hotel
    8
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    8
  • Usługi gastronomiczne
    9
  • Położenie obiektu
    5
  • Usługi
    8
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Tak
Położenie i okolica
Atmosfera i wyposażenie restauracji
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Odwiedzający szukający cichej okolicy
Personal restauracji
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Jakość wyżywienia
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Tak
Czas podawania wyżywienia
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Pomysły na poprawienie usług restauracji
Hlasité púšťanie quasi "jazzovej" (barovej) hudby počas stravovania je skôr rušivé ako relaxujúce. Zvyšuje sa tým iba hlučnosť, lebo ju klienti, ktorí sa chcú rozprávať, musia ešte aj prekrikovať a tým vzniká priam trhová haravara.
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Tak
Propozycje poprawienia usług ośrodka
Celoročné paplóny nevyhovujú - teraz už je pod nimi teplo. Hotel Hviezda by potreboval už opravy, najmä exteriéru - padajú napr. omietky, resp. obkladačky. Personál Balneo centra je preťažený, nemajú dosť času obslúžiť napr. telesne postihnutých, resp. chýbajú pomôcky na manipuláciu s klientmi s ŤZP. Pre celý hotel, resp. aj kúpele by to chcelo zaviesť nejaký certifikovaný systém riadenia kvality (niektorú vhodnú variantu podľa ISO).
Hotel Hviezda***

Okružná 123
Dudince 962 71
Słowacja

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy