Opinie klientów hotela Manin
Dom uzdrowiskowy Manin
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Tak
|
Położenie i okolica | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Odwiedzający szukający aktywnego wypoczynku
Mniej wymagający klienci
chcel som dať aj možnosť "návštevníkov hľadajúcich tiché prostredie" ale každú chvíľu tam prejde vlak ktorý spôsobuje veľký hluk a celkom blízko vedie aj frekventovaná cesta z Púchova do P.Bystrice...
|
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Personal restauracji | |
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Jakość wyżywienia | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Tak
|
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Czas podawania wyżywienia | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
Keď je tam zákaz vynášania raňajok z objektu jedálne, mal by to aj niekto kontroľovať! Bolo nechutné sledovať, ako niektorí hostia keď už boli doslova "nažraní" napchávajú tašky jedlom a odnášajú si ich na izby. Tí čo chodili neskôr mali potom oveľa menší výber jedál.
|
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu | |
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Tak
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
Jeden veľký problém tam naozaj bol!!! Náš pobyt končil nedeľou obedom ktorý bol o 12,30hod. Poslednú procedúru (bazén) sme mali o 11,15hod., pritom izbu sme museli vypratať najneskôr do 10,00hod. a to už okolo 08,00hod. sa nám tam dobíjala upratovačka... Čiže od 10,00hod. sme sa tam museli ponevierať ako nejakí bezdomovci. Po procedúre keď sme sa chystali na obed a na cestu domov sme sa museli prezliekať pri aute a myslím že to nieje veľmi dôstojné...
|