Opinie klientów hotela Travertin

Hotel Travertin***

Peter F., Od 61 do 70 lat, Rodzaj pobytu: Z rodziną
  • Hotel
    8
  • Relaks i usługi uzdrowiskowe
    10
  • Usługi gastronomiczne
    8
  • Usługi
    5
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług?
Tak
Atmosfera i wyposażenie restauracji
Ośrodek uważam za odpowiedni dla
Odwiedzający szukający aktywnego wypoczynku
Mniej wymagający klienci
Personal restauracji
JJakość i dostępność usług informacyjnych
Jakość wyżywienia
Chęć i zachowanie personelu ośrodka
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka?
Nie
Szerokość oferty jedzeń i napoi
Wyposażenie pomieszczeń publicznych
Czas podawania wyżywienia
Pomysły na poprawienie usług restauracji
Polievkové misy by mali byť k dispozícii až pri príchode hosťa a nie, aby ich prersonál naplnil dopredu a nechal chladnúť. Pružnejšie dopĺňať bufetové stoly pri raňajkách.
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu.
Polecam pobyt w tym ośrodku?
Tak
Propozycje poprawienia usług ośrodka
Ubytovacie formality by mali byť urobené ešte pred príchodom hosťa, aby nemusel strácať čas pri recepcii - údaje predsa sú už známe. Hosť by už mal dostať rozpis procedúr a nemal by naháňať zdravotný personál za týmto účelom. Pri našom pobyte pracovníčka, ktorá má na starosti túto službu jednoducho neprišla do práce a nokoho to netrápilo. Potom sme to s pomocou jej kolegyne vyriešili, ale to sa nemuselo podariť, nakoľko málo chýbalo, že jej neskončila pracovná doba.
Hotel Travertin***

48
Vyšné Ružbachy 065 02
Słowacja

Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328
+421 2 3225 2328

Proszę dzwonić, chętnie doradzimy