Opinie klientów hotela Slaná
Dom uzdrowiskowy Slaná
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Tak
|
Położenie i okolica | |
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Odwiedzający szukający cichej okolicy
|
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Personal restauracji | |
Jakość wyżywienia | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Chýba rýchlovarná kanvica a fén...už sa s tým ráta a tu nebol
|
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Czas podawania wyżywienia | |
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
Dobrý systém, pri tom, koľko sa vystravuje denne ľudí, organizačne zvládnuté. Trochu pripomínalo školskú jedáleň. Tiež pod názvom jedla v jedálnom lístku by bolo ok aspoň stručný popis jedla.
|
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu | |
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Tak
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
Možno by bolo dobré neometať pavučiny každý deň, radšej vymeniť uterák, osušku. museli sme vydržať s jedným a jednou počas celého pobytu. Akýmsi nepísaným zákonom je, že ak necháte uterák na zemi, vymenia ho automaticky. Nestalo sa, kôpka iba rástla a po troch dňoch sme museli prejsť na úsporný režim. Ešteže sme mali dva svoje uteráky. Tiež by sa zišiel nejaký manuál na lepšiu orientáciu a možnosti, informácie a cenníky. V Rimave bolo všetko, v Slanej nič. Na tretí deň sme zistili, kde je jódový prameň. procedúry sme ale nemali zosúladené( asi tým, že sme netušili, ako systém funguje), rozbitý celý deň, ani sa nám k prameňu nepodarilo nakuknúť, mali tam otváracie hodiny na pitné kúry...nestihli sme ani raz. Personál bol super, na otázky odpovedal, poradil. Na veľa vecí by sme sa nemuseli vypytovať, keby sme sa vedeli niekde dočítať. Toto je na zlepšenie služieb, nie ako výčitka. Procedúry boli úžasné.
|