Opinie klientów hotela Polana
Dom uzdrowiskowy Polana****
Położenie i okolica | |
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Nie
|
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Odwiedzający szukający cichej okolicy
|
Personal restauracji | |
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Jakość wyżywienia | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Tak
|
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Czas podawania wyżywienia | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
Odporúčala by som prehodnotiť poskytovanie reštauračných služieb,umožniť výber z viacerých druhov jedál a poskytovanie diétnej stravy - v dnešnej dobe veľa hostí pri vyberaní pobytu zohľadňuje i výber a poskytovanie druhu stravy v ubytovacích zariadeniach.Počas konzumácie obedov a večere by som odporúčala doplniť možnosť objednania nápojov k jedlu - v LD Poľana táto možnosť chýba.
|
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu | |
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Nie
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
Zlepšiť prístup personálu ubytovacieho zariadenia k hosťom - počas pobytu sa viackrát stalo, že pracovníci recepcie opustili svoje pracovisko (fajčili pred budovou) a na recepcii nechali čakať hostí cca 10 minút na poskytnutie služby aj napriek tomu, že hostia pracovníkov recepcie mali počas celej čakacej doby na dohľad. Ďalej by som odporučila prehodnotenie upratovacej služby na izbách - stávalo, že upratovačka prišla až v poobedňajších hodinách, príp. nevymenila uteráky, nedoplnila toaletné potreby, neupratala izbu (iba vyniesla smeti) a pod. Zlepšiť komunikáciu medzi recepciou a chyžnou službou - upratovanie našej izby bolo zahájené počas raňajok ešte pred opustením izby a odhlásením sa z pobytu, čo samozrejme skomplikovalo balenie batožiny a vyvolalo zbytočnú nervozitu.
V LD Poľana chýbajú doplnkové služby, ktoré by v liečebnom dome so 4* určite nemali chýbať, ako napr.: kaderníctvo, kozmetika a pod., možnosť športového vyžitia, atď.
|