Opinie klientów hotela Polana
Dom uzdrowiskowy Polana****
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Tak
|
Położenie i okolica | |
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Odwiedzający szukający cichej okolicy
|
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Personal restauracji | |
Jakość wyżywienia | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Tak
|
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Czas podawania wyżywienia | |
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
K obedu a večeri k dispozícii iba voda s plátkom citrónu.
|
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu | |
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Tak
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
Ku kvalite kupeľných a relaxačných služieb nemám pripomienky, avšak po zásahu vyššej moci (výpadok el.prúdu v oblasti a jeho postupnej prerušovanej obnovy) počas nášho pobytu - t. j. 7.12.2023 v ranných hodinách, nastal chaos v poskytovaní naplánovaných kúpeľných procedúr, čo bolo spočiatku pochopiteľné, neakceptovateľné však v popoludňajších hodinách dlho po obnove dodávky el. prúdu. Personál niektorých procedúr, napr. vaňové kúpele, nevedel ešte okolo 14.00 hod odpovedať, kedy bude procedúra prístupná. Pacienti naplánovaní na dopoludňajšie hodiny sa v tejto časti niekoľkokrát zhromažďovali, čakali a odchádzali ešte popoludní bez presnejších informácií, odchádzali k iným procedúram
Nezvládnuté informovanie od nadriadených a obslužného personálu, napriek jeho milému správaniu k hosťom, pacientom.
|