Opinie klientów hotela Krym
Dom uzdrowiskowy Krym***
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Tak
|
Położenie i okolica | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Bardziej wymagający klienci
|
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Personal restauracji | |
Jakość wyżywienia | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Tak
|
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Czas podawania wyżywienia | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu | |
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Tak
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
Zlepšenie komunikácie pri príchode a odchode na parkovisko- vytvoriť systém dorozumievania medzi rampou a recepciou jednoduchým zariadením s mikrofónom.
Lepšie označiť Hospodársky dvor, kde som parkoval, výrazným nápisom pri vjazde, že je pre hostí z hotela KRYM- zároveň to bude aj reklama pre Váš hotel. Je tam len nápis pre kúpeľných hostí.
Nie je to veľký problém , ale vylepšilo by to bezproblémový vstup. A to zariadenie na čítanie vstupných kariet by malo byť dostupné z auta, lebo pri vystúpení auta a registrácii sa síce rampa otvorí, ale než opäť nastúpite do auta, naštartujete tak sa Vám rampa zatvorí- ak je šofér sám tak je to problém. Alebo predlžiť ten interval zdvihnutia rampy...ale to je asi problém prevádzkovateľa. Inak sme boli veľmi spokojní a ďakujeme za pekný pobyt.
|
Dom uzdrowiskowy Krym***
T.G.Masaryka 21
Trenčianske Teplice 914 51
Słowacja
Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328