Opinie klientów hotela Grandhotel Strand
Grandhotel Strand****
Położenie i okolica | |
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Nie
|
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Mniej wymagający klienci
|
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Personal restauracji | |
Jakość wyżywienia | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Tak
|
Czas podawania wyżywienia | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu | |
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Nie
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
Pri vjazde k Hotelu je zakaz vjazdu kde je napisane ze to neplati pre zasobovanie po dlhsom kruzeni a vypytovani sme zistili ze tam mozeme vojst, ked sme sa dostali k hotelu nebolo kde zaparkovat v hoteli nam recepcna s tym moc pomoct nevedela. Tak sme si pockali kym sa nejake miesto uvolni. Izbu sme museli vymenit nakolko nam nevyhovovala. Mohol by sa aspon niekto zaujmat o to ci chceme mat spolocnu postel. Ochota personalu pri veceri bola na bode mrazu tak sme sa boli po obede napit v bare, pricom sme cakali aj na terase, kde nas nikto neobsluzil. Musim povedat ze pri poslednych ranajkach sa personal v jedalni vymenil a bolo to hned poznat, ale skoda ze sme uz boli na odchode.
|