Opinie klientów hotela Orchidea
Hotel Orchidea****
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Tak
|
Położenie i okolica | |
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Odwiedzający szukający cichej okolicy
|
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Personal restauracji | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Jakość wyżywienia | |
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Tak
|
Czas podawania wyżywienia | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
Není třeba, veškerý personál usměvavý, sympatický, vstřícný.
|
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Tak
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
Možná by bylo dobré, vzhledem k jistě početné české nebo slovenské klientele, vytisknout nabízené služby v jedné brožuře s maďarštinou, angličtinou a němčinou ještě v češtině a slovenštině. Prostě pro lepší dorozumění. Původně jsme měli na pokoji pouze maďarský exemplář, který jsme tedy z důvodu naší lingvistické neschopnosti bohužel opravdu využít nemohli :-). Člověk si pak připadá trošku ztracen :-). Angličtina pomohla, ale přesto - tisk v ČJ a SJ by rozhodně potěšil :-). Děkujeme. Jinak všechno na jedničku. Rozhodně uvažujeme o zopakování pobytu.
|