Opinie klientów hotela Wine Wellness Hotel Amande
Wine Wellness Hotel Amande****
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Tak
|
Położenie i okolica | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Mniej wymagający klienci
|
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Personal restauracji | |
Jakość wyżywienia | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Tak
|
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Czas podawania wyżywienia | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu | |
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Nie
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
Při rezervaci jsem požadovala pokoj s balkonem (203), bylo mi to přislíbeno, i při platbě jsem to opětovně zdůraznila.
Při příjezdu jsme měli zarezervovaný pokoj bez balkonu! Chtěli jsme tedy odjet a vrátit peníze, tak po hodině jsme svůj požadovaný pokoj nakonec dostali. Procedury v rozmezí 3 hodin mezi manželi považuji za absurdní. Jeden v 18.00 hodin a druhý ve 21.00 hodin.Když jsme se ptali, zda si máme dopředu procedury zarezervovat nám bylo sděleno, že není potřeba, že se domluvíme vše na místě. Místo "domluvy" nám byly, pro nás nevhodné, termíny přiděleny a hotovo! O tom, že jsme si již nemohli na večer nic naplánovat se snad nebudu rozepisovat. Navíc jsme celé patro byli zoufalí neustálým štěkotem psa. Když jsme byli v tomto zařízení poprvé naprostá spokojenost, proto jsme jeli i podruhé - ale už to neuděláme. Pěkný den Alena Koubská
|